S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “Souhlasím” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

AKTUALITY

arr3Jak snadno vyčistit grilovací kámenNa našem blogu jsme vydali nový článek o tom, jak snadno a rychle vyčistíte svůj grilovací kámen.... arr3Zasíláme na Slovensko!Náš e-shop je nyní otevřen všem našim milým sousedům ze Slovenska! Nyní nakoupíte i v...

KONTAKTY

Grilmen s.r.o.
Kalendova 644
500 04 Hradec Králové
tel: +420 494 141 877
info(a)grilmen.cz
Mob1: +420 777 222 828
Mob2: +420 777 820 299

ZBOŽÍ V AKCI

Běžná cena 1 799 Kč (72 EUR)
Vaše cena 1 599 Kč (64 EUR)
skladem
Běžná cena 849 Kč (34 EUR)
Vaše cena 799 Kč (32 EUR)
skladem
Běžná cena 3 498 Kč (140 EUR)
Vaše cena 3 398 Kč (136 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 2 365 Kč (95 EUR)
není skladem
Vaše cena 3 599 Kč (144 EUR)
skladem
Vaše cena 7 999 Kč (320 EUR)
skladem



Co když mi přijde kámen rozbitý nebo jiný produkt poškozený přepravou?

Jak často se to stává a jak mám postupovat?

Můžeme vás uklidnit. Případů, kdy zákazníkovi došel poškozený produkt (rozbitý kámen), řešíme ročně cca do 0,5% z celkového počtu odeslaných zásilek.

Jsme si vědomi skutečnosti, že balíky v rámci celého procesu od odeslání po doručení k vám urazí dlouhou a složitou cestu s častou manipulací, proto věnujeme patřičný čas poctivému zabalení všech odesílaných zásilek.

Naše zásilky obsahující lávový kámen, balíme vždy do krabic z pětivrstvé lepenky vyrobených na míru podle rozměrů produktu, popřípadě větší krabice upravujeme tak, aby pasovaly přesně na rozměr produktu. Grilovací kámen je nejprve zabalen do bublinkové fólie, poté vložen do krabice, kde je dále chráněn čtyřmi polystyrenovými rohy silnými 2cm. Pod kámen a nad něj vkládáme další výplňový materiál a celá krabice je vyplněna tak, aby se produkt nemohl při přepravě v krabici nijak hýbat či posouvat. Krabice je nakonec zalepena ze všech stran lepící páskou. Na balík ještě vždy nalepíme štítky "Křehké zboží" a "Neklopit" pro šetrnější zacházení ze strany přepravců.

Krabice obsahující gril je obvykle ještě obepnuta dvěma nebo více vázacími páskami, čímž zajistíme bezpečné uzavření celého balíku a také snadnější manipulaci pro přepravce.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Zásilku prosím rozbalte nejpozději do 24 hodin od doručení. V případě, že by produkt v balíku byl poškozený, je totiž nutné z naší strany uplatnit reklamaci u přepravce nejpozději do 48 hodin od doručení zásilky, jiank nám přepravce reklamaci automaticky odmítne.

V případě, že v balíku objevíte poškozený produkt, dejte nám o tom neprodleně vědět.

Zde najdete podrobný postup pro uplatnění reklamace při poškození zboží dopravcem.

 

 

N2IzNjQ3