S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “Souhlasím” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

AKTUALITY

arr3Jak snadno vyčistit grilovací kámenNa našem blogu jsme vydali nový článek o tom, jak snadno a rychle vyčistíte svůj grilovací kámen.... arr3Zasíláme na Slovensko!Náš e-shop je nyní otevřen všem našim milým sousedům ze Slovenska! Nyní nakoupíte i v...

KONTAKTY

Grilmen s.r.o.
Kalendova 644
500 04 Hradec Králové
tel: +420 494 141 877
info(a)grilmen.cz
Mob1: +420 777 222 828
Mob2: +420 777 820 299

ZBOŽÍ V AKCI

Běžná cena 5 398 Kč (213 EUR)
Vaše cena 5 198 Kč (205 EUR)
skladem
Běžná cena 5 199 Kč (205 EUR)
Vaše cena 3 777 Kč (149 EUR)
skladem
Běžná cena 169 Kč (7 EUR)
Vaše cena 157 Kč (6 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 1 337 Kč (53 EUR)
není skladem
Vaše cena 3 599 Kč (142 EUR)
skladem
Vaše cena 1 299 Kč (51 EUR)
skladem



Jak uplatnit reklamaci zboží poškozeného při přepravě?

Reklamace u Grilmena se nemusíte obávat!

Snažíme se našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc při řešení reklamací.

V první řadě je důležité, abyste zásilku otevřeli neprodleně po obdržení (nejpozději do 24 hodin). V případě, že jste po rozbalení v balíku objevili poškozený produkt nebo jeho část (např. prasklý / rozbitý kámen), informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem.

Dále je nezbytné pořídit důkladnou fotodokumentaci podle NÁSLEDUJÍCÍHO NÁVODU

Fotky nám co nejdříve zašlete na e-mail info@grilmen.cz.

Chápeme, že takováto situace může být pro vás nepříjemná - na objednaný produkt jste se těšili a poté, co vám přišel poškozený přepravou, jste zklamaní.

Proto je naším obvyklým postupem, že jakmile od vás obdržíme fotodokumentaci a vše bude v pořádku a kompletní, okamžitě nebo následující den vám odesíláme nový produkt.

Bez toho, abychom čekali, až bude vyřízena naše reklamace vůči přepravci... Reklamační řízení s přepravci se totiž může táhnout a vy přece chcete grilovat :-)

 

 

NTlkNGU1N