AKTUALITY

arr3Grilovat můžete i v karanténě!Do Česka nám vtrhnul koronavirus a opatření karantény postupně zavírají obchody a omezují náš život.... arr3Omezení platby dobírkou v hotovostiAKTUÁLNÍ INFORMACE K DOPRAVĚ A PLATBĚ, PLATÍ OD 18.3.2020 DO ODVOLÁNÍ V SOUVISLOSTI S OMEZENÍM... arr3Jak snadno vyčistit grilovací kámenNa našem blogu jsme vydali nový článek o tom, jak snadno a rychle vyčistíte svůj grilovací kámen.... arr3Špičkové grilovací nářadí BergHOFFRozšířili jsme sortiment o grilovací nářadí BergHOFF V nové kategorii Grilovací nářadí najdete sady... arr3Zasíláme na Slovensko!Náš e-shop je nyní otevřen všem našim milým sousedům ze Slovenska! Nyní nakoupíte i v...

KONTAKTY

Grilmen s.r.o.
Pavla Hanuše 300
500 02 Hradec Králové
tel: +420 494 141 877
info(a)grilmen.cz
Mob1: +420 777 222 828
Mob2: +420 777 820 299

ZBOŽÍ V AKCI

Vaše cena 4 599 Kč (186 EUR)
skladem
Vaše cena 4 998 Kč (202 EUR)
skladem
Vaše cena 3 998 Kč (162 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 6 599 Kč (267 EUR)
skladem
Vaše cena 4 999 Kč (202 EUR)
skladem
Vaše cena 139 Kč (6 EUR)
skladem



Jak uplatnit reklamaci zboží poškozeného při přepravě?

Reklamace u Grilmena se nemusíte obávat!

Snažíme se našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc při řešení reklamací.

V první řadě je důležité, abyste zásilku otevřeli neprodleně po obdržení (nejpozději do 24 hodin). V případě, že jste po rozbalení v balíku objevili poškozený produkt nebo jeho část (např. prasklý / rozbitý kámen), informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem.

Dále je nezbytné pořídit důkladnou fotodokumentaci, kde bude vidět:

  • celá krabice / obal včetně případných detailů vnějšího poškození (díry v krabici, promáčknutí apod)
  • vnitřek krabice, kde bude patrné, jak byl celý produkt zabalen a chráněn uvnitř krabice
  • detail poškozeného produktu

Fotky nám co nejdříve zašlete na e-mail info@grilmen.cz.

Chápeme, že takováto situace může být pro vás nepříjemná - na objednaný produkt jste se těšili a poté, co vám přišel poškozený přepravou, jste zklamaní.

Proto je naším obvyklým postupem, že jakmile od vás obdržíme fotodokumentaci a vše bude v pořádku a kompletní, okamžitě nebo následující den vám odesíláme nový produkt.

Bez toho, abychom čekali, až bude vyřízena naše reklamace vůči přepravci... Reklamační řízení s přepravci se totiž může táhnout a vy přece chcete grilovat :-)

 

 

ZGZhMjM2