AKTUALITY
KONTAKTY
ZBOŽÍ V AKCI
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Snažíme se našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc při řešení reklamací.
V první řadě je důležité, abyste zásilku otevřeli neprodleně po obdržení (nejpozději do 24 hodin). V případě, že jste po rozbalení v balíku objevili poškozený produkt nebo jeho část (např. prasklý / rozbitý kámen), informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo e-mailem.
Dále je nezbytné pořídit důkladnou fotodokumentaci podle NÁSLEDUJÍCÍHO NÁVODU
Fotky nám co nejdříve zašlete na e-mail info@grilmen.cz.
Chápeme, že takováto situace může být pro vás nepříjemná - na objednaný produkt jste se těšili a poté, co vám přišel poškozený přepravou, jste zklamaní.
Bez toho, abychom čekali, až bude vyřízena naše reklamace vůči přepravci... Reklamační řízení s přepravci se totiž může táhnout a vy přece chcete grilovat :-)