AKTUALITY

arr3Grilovat můžete i v karanténě!Do Česka nám vtrhnul koronavirus a opatření karantény postupně zavírají obchody a omezují náš život.... arr3Omezení platby dobírkou v hotovostiAKTUÁLNÍ INFORMACE K DOPRAVĚ A PLATBĚ, PLATÍ OD 18.3.2020 DO ODVOLÁNÍ V SOUVISLOSTI S OMEZENÍM... arr3Jak snadno vyčistit grilovací kámenNa našem blogu jsme vydali nový článek o tom, jak snadno a rychle vyčistíte svůj grilovací kámen.... arr3Špičkové grilovací nářadí BergHOFFRozšířili jsme sortiment o grilovací nářadí BergHOFF V nové kategorii Grilovací nářadí najdete sady... arr3Zasíláme na Slovensko!Náš e-shop je nyní otevřen všem našim milým sousedům ze Slovenska! Nyní nakoupíte i v...

KONTAKTY

Grilmen s.r.o.
Pavla Hanuše 300
500 02 Hradec Králové
tel: +420 494 141 877
info(a)grilmen.cz
Mob1: +420 777 222 828
Mob2: +420 777 820 299

ZBOŽÍ V AKCI

Vaše cena 299 Kč (12 EUR)
skladem
Vaše cena 4 998 Kč (202 EUR)
skladem
Vaše cena 2 199 Kč (89 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 2 069 Kč (84 EUR)
skladem
Vaše cena 4 999 Kč (202 EUR)
skladem
Vaše cena 2 199 Kč (89 EUR)
skladem



Co když mi přijde kámen rozbitý nebo jiný produkt poškozený přepravou?

Jak často se to stává a jak mám postupovat?

Můžeme vás uklidnit. Případů, kdy zákazníkovi došel poškozený produkt (rozbitý kámen), řešíme ročně cca do 0,5% z celkového počtu odeslaných zásilek.

Jsme si vědomi skutečnosti, že balíky v rámci celého procesu od odeslání po doručení k vám urazí dlouhou a složitou cestu s častou manipulací, proto věnujeme patřičný čas poctivému zabalení všech odesílaných zásilek.

Naše zásilky obsahující lávový kámen, balíme vždy do krabic z pětivrstvé lepenky vyrobených na míru podle rozměrů produktu, popřípadě větší krabice upravujeme tak, aby pasovaly přesně na rozměr produktu. Grilovací kámen je nejprve zabalen do bublinkové fólie, poté vložen do krabice, kde je dále chráněn čtyřmi polystyrenovými rohy silnými 2cm. Pod kámen a nad něj vkládáme další výplňový materiál a celá krabice je vyplněna tak, aby se produkt nemohl při přepravě v krabici nijak hýbat či posouvat. Krabice je nakonec zalepena ze všech stran lepící páskou. Na balík ještě vždy nalepíme štítky "Křehké zboží" a "Neklopit" pro šetrnější zacházení ze strany přepravců.

Krabice obsahující gril je obvykle ještě obepnuta dvěma nebo více vázacími páskami, čímž zajistíme bezpečné uzavření celého balíku a také snadnější manipulaci pro přepravce.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Zásilku prosím rozbalte nejpozději do 24 hodin od doručení. V případě, že by produkt v balíku byl poškozený, je totiž nutné z naší strany uplatnit reklamaci u přepravce nejpozději do 48 hodin od doručení zásilky, jiank nám přepravce reklamaci automaticky odmítne.

V případě, že v balíku objevíte poškozený produkt, dejte nám o tom neprodleně vědět.

Zde najdete podrobný postup pro uplatnění reklamace při poškození zboží dopravcem.

 

 

MDYzNmJj