S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

KONTAKTY

Grilmen s.r.o.
Pavla Hanuše 300
500 02 Hradec Králové
tel: +420 494 141 877
info(a)grilmen.cz
Mob1: +420 777 222 828
Mob2: +420 777 820 299

ZBOŽÍ V AKCI

Vaše cena 1 299 Kč (55 EUR)
skladem
Vaše cena 79 Kč (3 EUR)
skladem
Vaše cena 2 499 Kč (105 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 2 869 Kč (120 EUR)
skladem
Vaše cena 1 337 Kč (56 EUR)
skladem
Vaše cena 2 548 Kč (107 EUR)
skladem



Co když mi přijde kámen rozbitý nebo jiný produkt poškozený přepravou?

Jak často se to stává a jak mám postupovat?

Můžeme vás uklidnit. Případů, kdy zákazníkovi došel poškozený produkt (rozbitý kámen), řešíme ročně cca do 0,5% z celkového počtu odeslaných zásilek.

Jsme si vědomi skutečnosti, že balíky v rámci celého procesu od odeslání po doručení k vám urazí dlouhou a složitou cestu s častou manipulací, proto věnujeme patřičný čas poctivému zabalení všech odesílaných zásilek.

Naše zásilky obsahující lávový kámen, balíme vždy do krabic z pětivrstvé lepenky vyrobených na míru podle rozměrů produktu, popřípadě větší krabice upravujeme tak, aby pasovaly přesně na rozměr produktu. Grilovací kámen je nejprve zabalen do bublinkové fólie, poté vložen do krabice, kde je dále chráněn čtyřmi polystyrenovými rohy silnými 2cm. Pod kámen a nad něj vkládáme další výplňový materiál a celá krabice je vyplněna tak, aby se produkt nemohl při přepravě v krabici nijak hýbat či posouvat. Krabice je nakonec zalepena ze všech stran lepící páskou. Na balík ještě vždy nalepíme štítky "Křehké zboží" a "Neklopit" pro šetrnější zacházení ze strany přepravců.

Krabice obsahující gril je obvykle ještě obepnuta dvěma nebo více vázacími páskami, čímž zajistíme bezpečné uzavření celého balíku a také snadnější manipulaci pro přepravce.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Zásilku prosím rozbalte nejpozději do 24 hodin od doručení. V případě, že by produkt v balíku byl poškozený, je totiž nutné z naší strany uplatnit reklamaci u přepravce nejpozději do 48 hodin od doručení zásilky, jiank nám přepravce reklamaci automaticky odmítne.

V případě, že v balíku objevíte poškozený produkt, dejte nám o tom neprodleně vědět.

Zde najdete podrobný postup pro uplatnění reklamace při poškození zboží dopravcem.

 

 

NWU0OTQ